Tworzymy gry na komórki


Aplikacja mobilna i lokalizacje są na pierwszym planie naszego życia. Korzystanie z usług opartych na lokalizacji w celu znalezienia i zarezerwowania samochodu lub lotu jest łatwe, ale zarządzanie tymi usługami, w których możesz chcieć wynająć lub skorzystać z nich podczas podróży, to zupełnie inna sprawa.

Wiele firm próbuje rozwiązać ten problem, tworząc aplikacje mobilne, które łączą użytkowników z dostawcami usług transportowych, takimi jak firmy taksówkarskie, linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów i nie tylko.

Gry mobilne to świetny sposób na zaangażowanie użytkowników i sprawienie, by poczuli się, jakby grali w prawdziwą grę.

Sektor mobilny zawsze był sercem branży aplikacji B2C. Ukształtowała branżę gier i nadal to robi. Badania te skupią się na innowacyjnej technologii, która umożliwia twórcom gier mobilnych uczynić ich gry bardziej wciągającymi i atrakcyjniejszymi, nawet gdy są w kosmosie.

Gry mobilne odnoszą ogromny sukces, ponieważ są interaktywne, wciągające, łatwe do odebrania i grania oraz mogą angażować użytkowników z różnych grup demograficznych. Brak osiągnięć w tej dziedzinie utrudnia deweloperom osiąganie zysków, ale te wydarzenia przyniosły im istotną zmianę. Wzrost popularności platform do gier, takich jak iOS i Android, spowodował eksplozję liczby nowych gier tworzonych każdego roku, a niektóre z nich zdobywają nawet nagrody, takie jak „Best In Show” na Mobile World Congress.

Branża mobilna zyskała wiele uwagi w ciągu ostatniej dekady. Postępuje również globalizacja branży, co oznacza, że coraz więcej osób jest na nią narażonych. Dlatego aplikacje mobilne stają się coraz bardziej popularne na całym świecie. Wszystko to doprowadziło do zapotrzebowania na twórców gier, którzy mogą tworzyć świetne gry w krótszym czasie i przy niższych kosztach niż wcześniej, z łatwością obsługi, która odpowiada potrzebom użytkownika.

Musimy myśleć o grach mobilnych w drodze do branży mobilnej. W naszych sklepach z aplikacjami nie mamy wielu gier, które zarabiają pieniądze. Chociaż istnieje znacznie więcej niż tylko jedna z tych gier i różnice kulturowe między krajami rozwiniętymi a krajami rozwijającymi się, wydaje się, że utknęliśmy na małym rynku, który ma mniejszą siłę nabywczą niż inne branże.

Wiele osób będzie twierdziło, że wynika to z braku świadomości lub kampanii marketingowych, ale prawda jest taka, że dzieje się tu coś jeszcze – kombinacja powyższych czynników. W tej sekcji omówimy, jak gry mobilne zmieniały się na przestrzeni czasu i dlaczego są tak ważne dla dzisiejszych konsumentów.

Jak powiedziałem wcześniej, jednym z powodów, dla których kampanie marketingowe są obecnie rzadziej wykorzystywane, jest po prostu brak dostępnych dla nich pieniędzy.

Komputery stają się coraz bardziej powszechne w naszym życiu. Znajdują zastosowanie w urządzeniach takich jak samochody, telewizory, maszyny biurowe, a nawet w kuchni. Zapotrzebowanie na tworzenie gier mobilnych stało się dość wysokie.

W te gry można grać na urządzeniach mobilnych i można je pobrać z Internetu bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania.

W tym poście omówimy, jak stworzyć grę przy użyciu sztucznej inteligencji w środowisku Android Studio IDE i dowiemy się, jak stworzyć prostą grę planszową z dwoma graczami na iOS.

Grywalizacja to sposób na sprawienie, by gry były bardziej wciągające, zabawne i towarzyskie. Grywalizacja opiera się na informacjach zwrotnych i nagrodach opartych na celach.

Funkcje grywalizacji aplikacji mają na celu motywowanie użytkowników do kontynuowania gry z rosnącymi poziomami sukcesu, aby mogli budować stale rozwijające się i trwałe wrażenia. Te funkcje są zwykle implementowane na frontonie aplikacji mobilnych. Najczęstsze funkcje grywalizacji w aplikacjach mobilnych to.

Aplikacje mobilne są ogromną częścią naszego życia i czynią nas wyjątkowymi, gdy z nich korzystamy. Mogą być używane jako małe narzędzia w naszym codziennym życiu i nie przestały ewoluować. Branża gier stale się rozwija i wprowadza nowe typy gier, co jest ogromną szansą dla projektantów UX!